მუშაობენ თუ არა მედიასაშუალებები ობიექტურად წინასაარჩევნო პერიოდში 31.08.2016
წინასაარჩევნო პერიოდში მედიის მხრიდან დაბალანსებული და ობიექტური ინფორმაციის გავრცელების მონიტორინგს საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისია, საქართველოს ჟურნალისტური ეთიკის ქარტია, მედიის განვითარების ფონდი და სხვა არსამთავრობო ორგანიზაციები ახორციელებენ. კომისია ყურადღებას ამახვილებს ტელეეთერით სიძულვილის ენის გამოყენების გახშირებულ შემთხვევებსა და გასართობ პროგამებში პოლიტიკური პარტიების წარმომადგენლების სტუმრობაზეც. 
ზუგდიდში, N20 საარჩევნო უბნის მიმდებარედ ფიზიკური შეურაცხყოფის ფაქტზე პოლიციამ 5 პირი დააკავა
ღარიბაშვილი - მე მჯერა, რომ ჩვენი ხალხი მიიღებს მორიგ ბრძნულ გადაწყვეტილებას და ხმას მისცემს ქვეყნის სტაბილურობას და არა ქაოსს
ცესკოს ინფორმაციით 17 საათის მდგომარეობით, ქვეყნის მასშტაბით ამომრჩეველთა აქტივობა 39,5% ია
მარტი 2024
ორშ.სამშ.ოთხშ.ხუთშ.პარას. შაბათიკვირა
26272829123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031