მუშაობენ თუ არა მედიასაშუალებები ობიექტურად წინასაარჩევნო პერიოდში 31.08.2016
წინასაარჩევნო პერიოდში მედიის მხრიდან დაბალანსებული და ობიექტური ინფორმაციის გავრცელების მონიტორინგს საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისია, საქართველოს ჟურნალისტური ეთიკის ქარტია, მედიის განვითარების ფონდი და სხვა არსამთავრობო ორგანიზაციები ახორციელებენ. კომისია ყურადღებას ამახვილებს ტელეეთერით სიძულვილის ენის გამოყენების გახშირებულ შემთხვევებსა და გასართობ პროგამებში პოლიტიკური პარტიების წარმომადგენლების სტუმრობაზეც. 
აგვისტო 2019
ორშ.სამშ.ოთხშ.ხუთშ.პარას. შაბათიკვირა
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311