მუშაობენ თუ არა მედიასაშუალებები ობიექტურად წინასაარჩევნო პერიოდში 31.08.2016
წინასაარჩევნო პერიოდში მედიის მხრიდან დაბალანსებული და ობიექტური ინფორმაციის გავრცელების მონიტორინგს საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისია, საქართველოს ჟურნალისტური ეთიკის ქარტია, მედიის განვითარების ფონდი და სხვა არსამთავრობო ორგანიზაციები ახორციელებენ. კომისია ყურადღებას ამახვილებს ტელეეთერით სიძულვილის ენის გამოყენების გახშირებულ შემთხვევებსა და გასართობ პროგამებში პოლიტიკური პარტიების წარმომადგენლების სტუმრობაზეც. 
თებერვალი 2021
ორშ.სამშ.ოთხშ.ხუთშ.პარას. შაბათიკვირა
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728