მუშაობენ თუ არა მედიასაშუალებები ობიექტურად წინასაარჩევნო პერიოდში 31.08.2016
წინასაარჩევნო პერიოდში მედიის მხრიდან დაბალანსებული და ობიექტური ინფორმაციის გავრცელების მონიტორინგს საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისია, საქართველოს ჟურნალისტური ეთიკის ქარტია, მედიის განვითარების ფონდი და სხვა არსამთავრობო ორგანიზაციები ახორციელებენ. კომისია ყურადღებას ამახვილებს ტელეეთერით სიძულვილის ენის გამოყენების გახშირებულ შემთხვევებსა და გასართობ პროგამებში პოლიტიკური პარტიების წარმომადგენლების სტუმრობაზეც. 
დეკემბერი 2019
ორშ.სამშ.ოთხშ.ხუთშ.პარას. შაბათიკვირა
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345